Cennik

W poniższe ceny wliczone są:
  • powierzchnie do wspólnego korzystania:
    poczekalnia i recepcja, toalety (x4: w tym łazienka z prysznicem), sala konferencyjna, kuchnia, aneks kuchenny na piętrze, taras
  • wszystkie opłaty za tzw.: „media” tj. prąd, woda, ogrzewanie, Internet, telefon stacjonarny,
  • usługa sprzątania biura: części wspólnych i wszystkich biur,
  • usługi dodatkowe zgodnie z opisem (*, **):
    obsługa recepcyjna (poczta wychodząca i przychodząca, goście, usługi biurowe), serwis kawowy dla pracowników i gości, podstawowe wsparcie IT i prawne.
Biurko
Biurko dedykowane na miesiąc 5 dni w tygodniu*
650
Biurko dedykowane na miesiąc full time – dostęp 24/7**
700
BIURO
Na miesiąc / osobne biuro dla 1-3 osób / full time – dostęp 24/7**
1500
Na miesiąc / osobne biuro dla 1-6 osób / full time – dostęp 24/7**
2800
Na miesiąc / osobne biuro dla 1-14 osób / full time – dostęp 24/7**
5000
Na miesiąc / osobne biuro dla 1-16 osób / full time – dostęp 24/7**
5500
USŁUGI DODATKOWE
Wynajem sali spotkań na godzinę
80
Adres rejestrowy (wirtualne biuro)
Grochowska 217/15, Warszawa*
150 / mc
Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej (ze skanowaniem przesyłek do 30 stron w miesiącu)*
100 / mc
Księgowość na miejscu (podatkowa księga przychodów i rozchodów – do 10 dokumentów księgowych)
300 / mc
Obsługa prawna na miejscu (do 3 porad prawnych, 1 opinia prawna – do 3h w systemie godzinowym, sporządzenie 1 pozwu w sprawie o zapłatę w miesiącu)
500 / mc
*Dodatki: Serwis kawowy, korzystanie z sali konferencyjnej do 3h, obsługi recepcyjnej, kuchni, xero/drukarki do 30 stron w miesiącu.

**Gratisy: Serwis kawowy, korzystanie z sali konferencyjnej do 8h w miesiącu, kuchni, xero/drukarki do 50 stron w miesiącu, obsługi recepcyjnej i innych udogodnień oferowanych przez biuro.

Podane ceny są cenami netto.